UUDET HIUKSET - SOFT BLONDE

lauantaina, huhtikuuta 14, 2018



Tämä postaus on ollut pitkään "tekeillä", mutta viimeisen parin viikon aikana on ollut muita asioita, mitkä on ollut pakko hoitaa pois alta. Parin viikon päästä meillä on edessä muutto ja nyt alkaa viimeistelyt sitä varten. Lisäksi häävalmistelut, koulun loppuunsaattaminen ja muut kiireet on täyttäneet kalenterin. 

Mutta itse postauksen aiheeseen, maaliskuun lopulla kävin 9 kuukauden tauon jälkeen kampaamossa. Tästä joka keväisestä/kesäisestä kampaamokäynnistä on muodostunut kuin itsestään jo perinne, aina pitää kesän tullen saada vähän vaalennusta hiuksiin. Tällä kertaa pitäydyin aika samassa ideassa, mitä viime vuonna. Hiukset värjättiin luonnollisella balayage-tekniikalla vaalentaen. Juurissa mulla on oma hiuksen väri, jota vaan hieman kirkastettiin sävytteellä, ja latvojen vaalennusta nostettiin hieman ylöspäin, kun edelliskerrasta tumma juuri oli ehtinyt venähtää jo liian pitkälle.



Värjäyksen lisäksi mulle tehtiin ihana, hiuksia tehokkaasti hoitava olaplex-hoito. Oon kuullut tästä monet kerrat kehuja, mutta tää oli vasta eka kerta mulle. Hiukset, erityisesti latvat tuntui heti paljon terveemmiltä, vaikka niitä värjättiinkin samalla. Ehdottomasti haluan käydä ottaan olaplex-hoitoja useamman kerran vuodessa, sen verran hyvää se teki mun kuivuuteen taipuvaisille hiuksille.

Kuvissa näkyvät beachhair-laineet on mun kampaajan tekemät. Suoristusraudalla tehdyt lainemaiset kiharat on niin rennot ja just sellaset, mitä haluaisin oppia tekemään itsekin. En oo vaan vielä tajunnut sitä tekniikkaa, ehkä pitäis taas yrittää. 


Kävin värjäämässä hiukset FOLK Helsingissä, jossa tehdään myös mun tuleva hääkampaus ja kaasojen kampaukset myös. Ihastuin Folkin luonnolliseen ja freessiin tyyliin ja tänne tuun menemään varmasti ens kerrallakin, kun tarvii päivitystä hiuksiin.


Ihanaa ja lämmintä viikonloppua teille, nauttikaa auringosta!💛

Nina

Ei kommentteja

Sisällön tarjoaa Blogger.

INSTAGRAM - @ninassusanne

Translate